Freitag, 30. Januar 2015

Va Va Voom - deborah lippman

"Va Va Voom", und zwar volle Kanne, ich bin endlos begeistert von dieser Glitzerbombe.. ich finde ihn so schön, mir fehlen einfach die Worte!

"Va Va Voom", totally! I am so happy about this glitter bomb! It is so extremely beautiful I don't have the words to describe it!


Products used:

deborah lippman - Va Va Voom 
Barielle - Berry Blue
KIKO - Matte top coat

Striping Tape


Leider war das Licht nicht toll genug, um diesen unglaublichen glitzernden Holoeffekt einzufangen.. vielleicht ja nächstes Mal :)

It's a pity the lighting wasn't good enough to capture this amazing glittery holo effect.. maybe next time :)


Der hier und ein auch sehr hübscher Freund von ihm waren übrigens ein "Schnäppchen" auf niche-beauty - 12€ statt 24€. Ab 25€ war es Versandkostenfrei.. da hab ich mir dann direkt den "Berry Blue" von Barielle dazubestellt, er hat im Sale noch 4,50€ gekostet, Versand wären 3,90€ gewesen - hat sich also gelohnt
Wenn ich mir den Berry Blue so ansehe, erinnert der mich an "style cartel" von essie aber da müsste ich mal Kerstin um ein Vergleichsswatch bitten :D

This one and another very beautiful friend of his were a "cheap" purchase on niche-beauty - 12€ instead of 24€ - however, no shipping costs from 25€.. so I searched for something else to order and found "Berry Blue" by Barielle which was also in Sale for 4,50€, Shipping would have been 3,90€ - so I made quite a good deal :D
Looking at Berry Blue it kind of reminds me of "style cartel" by essie but I think I have to ask Kerstin for a comparison swatch :D


Was sagt ihr dazu?  Schönen Freitagabend noch ihr Süßen, ich grüble immer noch, was ich als nächstes lackieren soll.. hab ich wohl zu viel?

What do you say? I wish you a beautiful friday evening, I am still wondering what to paint onto my nails next.. is it possible I have too much polish?

xoxo Kati

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Schön, dass du vorbeischaust :)