Montag, 16. Februar 2015

Carnival Dotticure

Hagau, Helau und Alaaf meine Lieben, heute ist ja Rosenmontag und ich lerne leider.. aber hier hab ich ein kunterbuntes Karnevalsnailart für euch :) Ist auch gleichzeitig mein Beitrag zum essie - Blog des Monats :)

Hello dears, today is Shrove Monday and well, I am studying.. but I got a really colourful carnival nail art for you :) This is as well my entry for essie's blog of the month, maybe we're lucky this time :)



Products used:


essie - off the shoulder, t'art deco, butler please, vices versa, blanc


dotting tool


Ihr fangt mit einer weißen Base an und dann geht das gepunkte los.. das einzige was ihr beachten müsst ist, dass euer erster Punkt der größte ist, und dass ihr euer Dotting Tool immer schön sauber macht, damit sich die Farben nicht vermischen 

You start with a white base and then you start dotting.. the only thing you have to actually keep in mind is that your first dot should be the largest one and that you clean your dotting tool in between so that the colours won't mix

video



Ich hoffe es hat euch gefallen
I hope you liked it

xoxo Kati

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Schön, dass du vorbeischaust :)