Montag, 19. Oktober 2015

essie - shine of the times

Hallo ihr Lieben, heute zeige ich euch mal einen der seltendsten Lacke, die ich so von essie kenne: shine of the times. Er ist ein Flakie Topper, der nicht mehr hergestellt wird aber über eine ganz Liebe konnte ich ihn bekommen. :)

Hello loves, today I am showing you one of the rarest essie polishes I know: shine of the times. It is a flakie topper that has been discontinued but a really lovely girl has some connections to the USA and organized some :)



essie - sole mate, shine of the times
OPI - matte top coat

Striping Tape

Stud from bornprettystore - item no. #5003
10% Rabatt gibt's mit meinem Code KTH10
10% off with my Code KTH10

Das Design ist inspiriert von der talentierten @kgrdnr von instagram, ich liebe ihre Designs und das war eines, das ich von Anfang an toll fand!
 
I was  inspired for this design by the talented @kgrdnr from instagram, I love her designs and this was one from the beginning I immediately fell in love with!





Schönen Tag euch :)
Have a nice day :)

xoxo Kati ♥

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Schön, dass du vorbeischaust :)